Job 5 van 15


Report this listing

Solliciteren



Coördinator Casa Clementina


Functie

Als coördinator van Casa Clementina ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse werking van het polyvalente ontmoetingshuis en beheer je deze plek als een goede huisvader/huismoeder. Je zorgt ervoor dat Casa Clementina een warm ontmoetingshuis is voor de cliënten van Zorg Leuven die kampen met een psychische kwetsbaarheid. Je zorgt voor een goede dagdagelijkse praktische organisatie van Casa Clementina in functie van de drie doeleinden van het huis. Zo ben je o.a. verantwoordelijk voor een vlotte en positieve samenwerking in het casa-team, de collega’s van de thuiszorg én externen. Je bent verantwoordelijk voor de organisatie zoals het opmaken van de planningen en de afstemming van de activiteiten voor cliënten met een psychische kwetsbaarheid. Je werkt hiervoor nauw samen met de creatief therapeuten, de verzorgenden, de twee psychologen en twee ergotherapeuten en waar nodig met de casemanager. Je houdt de vinger aan de pols bij de cliënten en je gaat met hen in gesprek. Je bent een ‘believer’ van de herstelgerichte visie en je floreert als mensen in talenten groeien. Voor het luik ‘levensbestendig wonen’ werk je samen met de ergotherapeut en voor het luik ‘inscholing en opleiding’ werk je samen met de trajectbegeleider.

Vanuit een helikopterperspectief bewaak je de noden van de verschillende doelgroepen en de kwaliteit van het huis en het aangeboden programma. Je zet samen met het ”casa-team” Casa Clementina op de kaart in Leuven en je bent het intern en extern aanspreekpunt voor deze warme plek.

Je coacht de verzorgenden en geeft leiding aan de creatief therapeuten. Verder bouw je een vrijwilligerswerking uit waarbij je o.a. instaat voor het rekruteren en coachen van deze vrijwilligers. Je bent een coach puur sang.

Je rapporteert aan de teamcoördinator thuiszorg.

Een uitgebreide omschrijving van de functie vind je terug in de informatiebrochure.

Jouw profiel

Diploma : Je beschikt over een bachelor of master diploma.

Ervaring : Je kan terugkijken op drie jaar professionele werkervaring in de sociale sector, gezondheidszorg of welzijnssector in een leidinggevende/coachende positie. Daarnaast heb je ervaring in het werken met personen met een psychische kwetsbaarheid. Ervaring in het coördineren van een buurtcentrum, lokaal dienstencentrum of inloophuis is geen must, wel een meerwaarde.

Persoonlijkheid:

  • Je bent goed in plannen en organiseren;
  • Je bent flexibel ;
  • Je werkt graag (samen) met mensen;
  • Je gaat graag hands-on te werk;
  • Jouw communicatieve vaardigheden en empathie zorgen ervoor dat je vlot contacten legt met zowel interne als externe partners;
  • Je beschikt over coachende vaardigheden ;
  • Je houdt van uitdagingen en zet dus graag mee je schouders onder een innovatief project.
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Communiceren over de werking van de organisatie
    De socioculturele activiteiten voorstellen aan de doelgroep
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Balans opmaken van de activiteiten, processen en projecten en dit meedelen en uitwisselen binnen het team of met partners
  • Vrijwilligers ondersteunen
  • Socioculturele activiteit, proces en project uitwerken volgens de visie van de organisatie of het (lokale) beleid
  • Opleidingsacties binnen de organisatie realiseren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

  • Een voltijds contract van bepaalde duur tot eind augustus 2024 wordt aangeboden aan de eerst gerangschikte kandidaat. Deeltijds 80% is bespreekbaar .
  • Als je slaagt voor de selectieproef word je opgenomen in een wervingsreserve (1 jaar geldig, mogelijks verlengbaar). Bij een nieuwe vacature contacteren we de kandidaten op deze lijst in volgorde van hun behaalde resultaat.
  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Relevante anciënniteit wordt voor deze functie onbeperkt meegenomen.
  • De functie is ingeschaald op niveau B4-B5 :
    • Voltijds loon van minimum € 3807,81 bruto per maand o.b.v. 5 jaar anciënniteit
    • Voltijds loon van minimum € 4088,30 bruto per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit
  • Talrijke aanvullende voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques , vergoeding weekendprestaties, bijkomende verlof – en feestdagen, fietsvergoeding of abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot (elektrische) fietslease, kortingen via samenaankoopdienst.

Meer info over de inhoud, aanvullende voordelen en de selectieprocedure vind je in de infobrochure.

Solliciteren

Wies Arts
016 24 82 70
peno_thuiszorg@zorgleuven.be

Solliciteren